' jag har fuckat upp igen

2011-05-30 @ 22:35:27
Anonym om ' i'm backin up:
hallå? asså tänkte bara för ni äger ju så då borde era motståndare också vara bra då det bara blev 1-0 :D

Kan du fortfarande skriva ut ditt namn? Jodå vi äger!

Har inte skrivit på väldigt länge men har inte suttit vid datorn nå mycket! 

Fredagen var chill, vi promenerade bara runt sjön sen slutade jag ;) Då for jag hem å chilla åde, sen vart det skype hela natten! 

Lördag, malin kom till mig vid 2 å då gav hon mig min present HAh shit, sen typ fika vi åde, sen drog vi till Malin å fixa oss, sen kom Alfred och William å vi bara chilla gärnet! Sen senare på kvällen kom även Tove. Sen drog vi alla till laxen med massa folk å bah chilla gärnet, fett najs var det iallafall! 

Söndag, bara chillade och åt hos farmor.

Idag har jag bara tagit det lugnt, sovmorgon i morse. Hade ingen vanlig lektion, fick tillbaka no och matteprovet, är nöjd med båda resultaten :) Sen var det hem å chilla å sitta vid datorn. Sen vart det träning åxå, gick väl helt ok men det var inte så kul. Ska väl snart sova om jag orkar, börjar iallafall 10.20 imorgon haha. Idag var ju sista vanliga dagen, sen äre bara chillvecka kvar ;)

Jajja 



eeeeeeeh räkhelvete

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback