you're the inpiration

2013-03-04 @ 21:21:24
Tjo sorry för att jag inte har skrivit men jag har helt enkelt inte orkat! Vad har hänt den dess då? Jadu absolut ingenting Skämt å sido men har klippt Evalinn, ridit lite, varit ute på långpromenad med Ajax, tränat, spelat match och sovit! Det är typ allt jag har gjort .
Men idag har jag varit på skolan det var väl bra vi gjorde inte så mycket, sen var jag och Evalinn och köpte slutspelsbiljetter och sen for vi till dollar och chillade!
 
Imorgon är det vanlig dag, hockey och innebandy får dock se om jag ska träna för har typ blivit sjuk Menmen... Nu tror jag att jag ska städa mitt rum, eller det kanske jag inte orkar får se ;)
Vad som mer har hänt är att jag och mamma har bokat biljetter till Tomas Ledin på fredag. Är typ överlycklig <333
Här kommer en massa bilder från lovet och innan :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback