8 feb

2013-02-08 @ 22:17:00
Tjenare just nu ligger jag och läser. Dagen har väl varit chill, endast svenska och matte och vi fick sluta tidigare från båda lektionerna för på svenskan skulle vi iväg och äta på Waldorf för att Emmy fylller år. Det var väl ok men jag började ju såklart må illa igen.. Varför vi fick sluta tidigare från matten var för att det var brandalarm haha :D

Sen for jag hem och chillade och sen bar det av till stallet, jag red Spirit och det gick faktiskt helt okej!
Efter det var det direkt on till hälsans för att spela match mot Stil, det gick inte lika bra. Förlust tyvärr men vi var värda mer än så! Ne nu ska jag fortsätta läsa heirå



puss på min gumma som blir 17 år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback