' i'm backin up

2011-05-23 @ 22:28:51
tjuhhhhh, sitter å skypar med lite folk. Kan börja med att dra lite av gårdagens match mot assi som vi vann med 1-0, den skönaste segern på väldigt länge, alla var emot oss, vi spelade med 6 spelare mot 10 ett tag där, och ändå kunde vi hålla nollan. Stolt över mina b-rudar hihi <3 Efter det drog jag till stan och till Malin, sen for jag på bio å såg Pirates 4, FYFAN VAD KAPTEN JACK SPARROW E HEEEEEEET OMGGGGGGGGGGGGGGGGGg dör. Sen for jag hem å sov.

Idag var det skola, och sen vid ett drog jag mig mot stan för skulle till umo, men hon jag skulle till var borta så en fin person kom och besökte mig ett tag. Sen vid 5 var det moppekurs men den blev inställd, så vid 6 for jag och tränade innebandy, gick väl inte så speciellt bra hah, foten å baksida lår gjorde förjävla ont. 

Hojja långt inlägg, 



kyss/s

Kommentarer
Postat av: fball

mötte ni ett bra lag? ;)

2011-05-26 @ 14:25:03
Postat av: Anonym

hallå? asså tänkte bara för ni äger ju så då borde era motståndare också vara bra då det bara blev 1-0 :D

2011-05-28 @ 18:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback