måndag

2013-02-11 @ 11:40:05
Tjo sitter i frisörsalen och bara chillar. Idag har jag bara engelska och frisör så det är najs! På engelskan tränade jag och Clara glosor till provet. På frisören vet jag inte riktigt vad vi ska göra men det får jag väl se. Efter skolan ska jag och träna och sen ska jag till storheden :)

Gårdagen var bra, red med Sanna och Henning ut på isen till granön. Det var jättemysigt hästarna var galet pigga! T om Sammy var jag tvungen att bromsa haha det var svinkul :D

I lördags var jag först och kollade innebandy och sen på kvällen var jag på 80årskalas för min granne. Det var väl trevligt men jag var den enda som var under 25 så haha :/

Aja nu orkar jag inte skriva mer



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback