' ta det lugnt

2012-10-06 @ 20:42:00
Tjobre idag är det lördag och jag måste plugga. De suger otroligt hårt :( Gårdagen var rätt dålig om jag ska vara ärlig. Skolan var chill dock då vi fick sluta typ en halvtimme tidigare så slutade halv 1 ;) Ridningen gick skit vilket sög. På kvällen var jag med massa fint folk ute i sunderbyn men såklart så fick jag migrän så for och sov i gammelstad istället. Somnade 22 och vaknade 11. Sov alltså i 13 timmar, grymt skönt! Iallafall, for hem från den gamla delen av luleå typ två, åkte till willys med mamma och handlade. Sen var det bara hem och göra korvstroganoff (vuxenpoäng) och den blev jävligt god :DDDDDD Efter det tog jag ett bad och gjorde inpackning, skööönt! Nu sitter jag och målar naglarna och väntar på att Amanda ska hämta upp mig så åker vi till henne och myser, det ser ut att bli en bra lördag :D
 
 
Vill ha!!!
 
kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback