' öh

2012-10-10 @ 18:17:00
Asså jag har inte riktigt haft tid till att blogga då jag har haft 80 glosor att träna in till engelskaprovet som jag gjorde idag. Åjävlar vad bra det gick tror jag! Endast två av de 80 glosorna glömde jag bort..
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och borde egentligen göra NK men min lärare svarar inte på mitt mail så jag vet inte vad jag ska göra så det suger rätt mycket. Hockeyn igår var väl bra tills Oscar Sundh skadades. Tror aldrig det har varit så tyst i coop arena så länge. Fyfan vad läskigt det var. Iallafall.. Nu blir det typ bara att tråka å de suger. Ska försöka övertala någon jävel att vara med mig

'
hihi gummsi <3
 
heddo/ s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback