' här e mitt liv

2012-10-31 @ 15:43:47
Tjenare sitter i sängen och lyssnar på musik å dricker cola (ajabaja.) Igår på hoppningen gick det svinbra, vi hoppade serier med massa studs + 1-2 glpsprång, jag är jättenöjd. Han hoppar ju som en gud :) Efter stallet och ett skönt bad for jag ut till gammelstad och sov där. For därifrån vid två idag och påväg hem när jag pratade med Evalinn i telefon fick jag nå cp i min arm så kan typ inte sträcka ut den utan att jag skriker, svincp haha! Men måste gå på träningen ikväll, dock är den bara en timme vilket suger :( Aja men nu ska jag väl göra nå käk eller så vet inte är uttråkad haha!!
 
 
Saknar dig värlens finaste häst, du ligger fortfarande närmast mitt hjärta <3
 
kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback