' 10 saker ni kanske inte visste om mig

2012-10-14 @ 23:58:25
1. Jag har ca 80 st födelsemärken på hela min kropp
2. Jag hatar allt som har med jordgubbar att göra förutom färska jordgubbar.
3. Jag har jättesvårt att somna, ibland kan jag ligga och vrida mig i tre timmar även fast jag är jättetrött när jag går och lägger mig
4. Jag gillar dansband
5. Jag hatar att se film när jag är själv, för att det är ruskigt tråkigt
6. Jag hatar kyla
7. Jag älskar Oskar Linnros (ja fortfarande)
8. Jag är kär i CSI och har säsong 1-9 dock har jag bara tre avsnitt kvar på sista säsongen ;(
9. Jag älskar malmö, fast det kanske folk redan har fattat
10. Hade jag varit beredd att lämna mina kompisar hade jag börjat på ridgymnasium, men det var jag inte så det blev inget
 
från arkivet
 
kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback