' yeah

2012-11-12 @ 19:26:46
Tjenixen alla glada!
I fredags fick jag hämtning vid 12 och då for jag till gammelstad och chillade där. Det var chillpill! Fick skjuts dagen efter där vid halv 10 så det var bra för då slapp jag gå från bussen i det dåliga vädret!
Igår gjorde jag inget alls, bara chillade, firade pappa och tränade. Dock kunde jag inte sova inatt eftersom i lördags somnade jag fem så det sög. Så inatt somnade jag väl runt halv tre nåsånt..
Skolan idag då den var väl bra, har endast engelska och frisör så det är bra. Engelskan sög dock som vanligt men frisören var kul såklart, fick klippa klart våran viola som vi gjorde helform men med diagonal indelning (page.) Efter skolan var jag och pappa och köpte ny innebandyklubba. Blev en likadan som jag haft dock en annan färg!
Sen nu har jag bara chillat, får väl se vart kvällen tar mig!!
 
Vi ses när jag har lust
 
 
kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback