' oi

2012-11-24 @ 14:07:52
Ojsan har helt glömt bort att skriva.. Sorri. Men jag har typ inte gjort något speciellt alls. I onsdags var jag ledig, fast det visste jag inte så jag gick upp typ nio. Sen smsade Eric mig att jag inte hade någon matte (hans mamma jobbar på hackspetten i receptionen) när jag var typ 100 m ifrån bussen, då gick jag hem. Och 20 min senare fick jag veta att jag inte hade någon engelska heller :DDD Då for jag, Hanna, Emelie och Bea till dahls och handlade lite saker, på kvällen var det träning och det gick inte speciellt bra :(
Torsdagen var det frisör typ hela dagen. Kvällens hoppning gick väl helt ok. Vi hoppade titthinder, gick asbra att hoppa över dom men sen skulle vi rida förbi dom i andra varvet och då fick han typ panik, han kastade sig åt höger flera gånger, sen ledde lotta honom fram till hindret och då gick det bra. Sen skulle vi hoppa över sista hindret, och då hann jag inte ens vända upp mot hindret så kastade han sig åt höger och jag tappade balansen och ramlade av, fick ont i handleden och min skinka haha :( Travhoppade det två gånger och det gick jättebra :)
Efter hoppningen for jag till Eric och sov där. I fredags hade nkläxförhör å de gick bra tror jag. Sen hade jag utv samtal och det gick också bra. Sen hade vi matte dock gick vi in, tog närvaro sen fick vi gå haha :D Då for jag hem och sen for jag till stallet och red Sammy typ 20 min i ridhuset. Sen red jag Prinz och det gick mindre bra, han satt fast jättemycket i högertygeln så jag har massa träningsvärk i högerarmen nu haha :s
 
Sen for jag hem och åt mat och vid åtta gick jag å la mig för jag mådde jätteilla! Nu mår jag dock bättre efter att ha sovit i 15 h heh.. Snart ska jag röra mig mot furu och lämna mitt årskort till Marcus för han ska låna det idag då jag ska på lagfest hos Michaela klockan fem! Sen tror jag att jag ska hoppa i badet och tvätta håret!
 
Oj detta blev ett jättelångt inlägg haha, puss på alla som orkat läsa allt!
 
min fina vennnn :))
 
kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback