' idc

2012-11-05 @ 16:56:26
Tjena sitter och dunkar musik och mår allmänt bra. Helgen har varit super!
Igår for jag till stallet vid 11. Då jag red ut barbacka på Sammy (som jag ångrar nu eftersom jag blev så jäääääävla hårig på röven, han släppte så mycket hår så att det gjorde ont när jag satt). Det gick sviiinbra! Han gick i form tillslut efter ganska mycket ställning och böjning. Han gick perfekt sen! När jag var klar for jag och mamma ut till måttsund och hade boxerträning och bus där vid brukshundsklubben. Det var otroligt bra träning för lillgubben att bara vara där. Han är ju sjövild så det var svårt att bara få honom att lyssna. Dagens höjdpunkt för honom var nog när han fick springa lös med Matilda (hans boxerkompis.)
 
Vi var där i 2 h ca. Sen for vi hem och jag duschade och gjorde mig iordning och sen for vi till farmor och firade hennes födelsedag. Vi fick smörgåstårta nomnomnom :DD For därifrån vid sex och då åkte jag och mamma till stan och kollade på ljusshowen, det var väldigt coolt :) Sen fixade vi iordning i mitt rum och stoppade upp en spegel och två hyllor, det blev bra. Nu är det bara att måla hutshen och hitta ett nytt mörkt skrivbord :)
Jaja nu väntar jag besök och sen far vi till stallet och rider galningen i ridhuset ;) Ska även försöka tvinga upp honom på hästryggen! Hehehehehehe vet ej hur det kommer gå!
Långt inlägg och ett + i kanten till den som orkat läsa allt!
 
hela gänget :)
 
kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback