' fucka ur

2012-11-14 @ 19:04:00
Tjo bres sitter och dunkar musik och bara chillar!
Måndagkvällen sög typ asmycket så har inget att berätta om den. Första träningen igår med nyklubban, den gick väl inte så jävla bra haha!!
Vi hade boxning på idrotten igår också så var nådigt slut i armar och ben.. Sen hade vi typ springning på träningen också såå..
 
Idag hade vi en väldigt lugn dag. Hade bara svenska och engelska. Började 08.15 och slutade 11.15. Då gick jag på stan med Hanna ett tag och sen träffade jag Evalinn. Då for vi ut till kyrkbyn med bussen och tillbaka hahaha, sen for vi med bussen ut till rutvik och tillbaka. Busschauffören trodde vi var knäppa typ :D
 
Men nu börjar den långa väntan på träningen som börjar 21.00 :( Onsdag är den jobbigaste dagen på veckan seriöst pga det!
Imorgon ska jag rida Sammy direkt efter skolan och sen på kvällen blir det hockey. Som jag har taggat!!
 
Menmen nu ska jag spela sims eller nåt
 
 
vi hörs och syns/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback