'

2012-11-27 @ 00:39:42
Tjenixen ehe ligger i sängen å bara chillar och pratar med Evalinn. Helgen var asbra, lördagens lagfest ägde. Sen for jag till Eric och sov. De var najs, blev att åka lite bil, de ägde med :D For hem halv nio och då chillade jag bara. Blev sen att prata med min kusin i 1 h och 20 min typ där på kvällskvisten. Pratade om att jag ville komma ner på lovet till världens bästa stad :)
Idag var det skola, på frisörlektionen rullade vi permanent! Det går frammåt :D Sen var jag på stan en snabbis och sen for jag hem. Sen for jag och tränade vid 5. Kan dock knappt gå pga mina knän så det blev armar och mage och en bastu på det! Sen tvättade jag och pappa Nusse så han blev ren och fin :D Sen har jag inte gjort något alls. Pratat lite mer med Evalinn haha.. Men nu ska jag typ sova
 
 
efter gymmet!
 
kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback