' big fat dance

2012-11-09 @ 23:04:07
Oj har inte skrivit sen i måndags men har verkligen inte orkat. Har varit så jäääävla trött och bara stupat i säng direkt jag kommit från träningar eller stall! Men stallet i måndags gick så satans bra, det var längesen jag fick honom så fin, och så stadig i formen :)
Igår red jag honom igen, dock bara skritt en snabb i skogen och sen på banan. Fin häst då med! Sen var det hoppning på Vic som gick bra somvanligt haha :D När jag kom hem från stallet klippte jag pappa också. Är jättenöjd faktiskt :)
Skolan idag var lugn som alla fredagar (typ hela veckan e lugn) så det var bra. När jag slutade for jag och Evalinn och kollade på en ny klubba till henne, for hem vid fyra och då åt jag middag och sen for jag till stallet. Jag red Vic idag igen och det gick väl sådär, kunde gått bättre men men.. Sen direkt från stallet for jag till hälsans för vi hade match. Vi vann mot boden med 9-5 :DDDDD Första vinsten och första matchen för mig ;) Dock så gick min klubba av.. Min andra klubba slog jag av den 1 nov -11 så den har hållt i 1 år och 7 dagar :PPPPPP Yey, imorgon blir det att fara och troligtvis köpa en likadan eftersom jag är jättenöjd med den.
 
Vad händer nu då? Jo jag sitter och kollar runt lite på yt å bara chillar. Har lust att göra något men vet inte om någon annan har det :o Hör av er! Jag har tråkigt! Men nu ska jag typ torka håret eller nåt annat onödvändligt bara för att fördriva tiden. Sen blir det väl att sova :o
 
 
kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback