' bilderrrrr

2012-03-26 @ 22:59:11
Nu har jag äntligen tagit tummen ur röven och laddat in bilderna från helgen. Det var inte speciellt många men ändå roliga att titta på :D

Dagen idag har inte varit nå speciell.. Jag har chillat och tränat. Skolan var rätt rolig ändå. Iallafall bilden och so:n då vi fick tillbaka provet. Är ändå rätt nöjd faktiskt :D

Imorgon har jag inget speciellt som jag ska göra. Förutom att jag ska använda mitt nya örhänge som jag köpte av Johanna förra veckan :D Blir troligtvis inte att träna då jag kände av min fuckade ljumske idag på träningen.. Åååh jag blir så ledsen :(



Idas otroligt lyxiga jacuzzi!







Massa skum!



Jag och Ida fular oss



Jag och Ida fular oss, igen bland en massa skum!


Mitt fina örhänge som jag ska ha imorgon till uppsatt hår :D

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback