' tack för mig

2012-03-19 @ 23:52:12
Tjenare ligger i sängen och bara chillar.
Imorse då jag vaknade hade jag världens halsont så jag stannade hemma idag. Har hunnit titta på 5 filmer och ett avsnitt ur Alcatraz. Filmerna var: High School Musical 1, 2, 3. The last song och Moulin rouge. Grät som ett freak till alla.. Förutom Alcatraz då haha..

Annars har jag inte gjort något annat förutom att duschat och tvättat mitt hår. Det var skönt ;)
Kommer sakna Eric till veckan då han är i fjällen med skolan.. Hoppas han kommer hem levande med benen i behåll..

Nu ska jag sova, skulle ha kommit massa bilder från -30 men just nu funkar inte det, så vi får ta det imorgon eller så... :(

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback