' euphoria

2012-03-02 @ 22:47:28
Tjena sitter och har svinont i arslet efter att hästen från helvetet (han e svart) bockat av mig två gånger fyfan!

Hornorwegian ställde in Erics plan så han kom inte hem idag.. :( Lessen Sara
Imorgon blir det att fara och titta på tävlingarna på LRK då några från mitt stall ska tävla! Sen träffa Lillan och Kristin en snabbis trorja.. Sen blir det att fara till gammelstad och umgås med min finaste om inte bajsnorwegian ställer in planet igen..

Nu orkar jag inte skriva mer ska gå å käka nåt :D


ÄLSKAR

kyss/s

Kommentarer
Postat av: Lovisa Kjellberg

Hejsan :)

Såg din kommentar på min blogg om studentklänningen!

Jag är 173 och har 65E i bhstl, dock tyckte jag att den var lite stor runt bysten och kommer sy fast den i bhn på sjävla studenten haha :)



Ja men klänningen är supefin och jag tror att den skulle passa dig med!

2012-03-08 @ 19:58:15
URL: http://lovisakjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback