' ehhh

2012-03-15 @ 16:50:57
Tjena ligger i sängen och ojar mig för att jag är bajsförkyld.. Blev det över en natt typ fett less!

Nationella igår gick över förväntan fast bara för att jag sa så nu så kommer jag typ få IG..

Igårkväll var det bara chillkväll med familjen och kolla på hockey och fotboll. Tyvärr förlorade Luleå men jaja..
Idag har det bara varit en chill skoldag. Dock tappade jag bort mina nycklar men jag hittade dem sen igen :D:D
Sen när jag kom hem gjorde jag smoothie med hallon nomnom och läste en bok :D
På nån timme blir det att fara till stallet och sen blir det väl att fara till Eric om jag orkar :)
Imorgon börjar jag kvart över 9 i stan för vi ska på rättegång med klassen, jävlar vad kul :D:D

Nu ska jag äta något tror jag sen ska jag väl fara


detta är alltså jag just nu..

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback