' borta bra men hemma bäst

2012-03-29 @ 16:59:13
Tjena sitter och dunkar Markoolio haha :D
Gårdagen var inte speciell alls. Satt bara och gjorde klart en tjejs design :) Den hittar ni här!
Sen såg jag fotboll men somna typ efter halva hah var så trött!

Idag har jag varit förbi på stan och träffat min kusin för snack om sommarjobb och innan det var jag till carlings och hittade en ascool jacka :D Den är rätt killaktig så tänkte att jag har en sjal runt halsen så blir den mer feminin haha :D

Ni får bild på jackan och hur örhänget såg ut på :)





örhänget



kyss/s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har bloppis på min blogg. Måste bort fort eftersom att kläderna är ivägen. Dessa kläder slängs om 2 veckor så fynda på nu. www.emmasbloppis.blogg.se

2012-03-31 @ 12:39:33
Postat av: Linn C

Hej!



Kolla gärna min bloppis! ;)



http://biigtime.blogg.se/2012/march/bloppis.html#comment

2012-04-01 @ 08:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback