' ÄNTLIGEN

2012-03-31 @ 15:53:53
Yes äntligen har min design fixat sig. Fick hjälp av en kille som heter Felix. Guldstjärna till honom ! Om ni inte kan se den klicka på f5!

Dagen då. Har varit till min kusin och hjälpt honom att flytta, sen har jag inte gjort något mer! :)

Igår gjorde jag inte heller något speciellt, var till stallet och red ut på Sammy för hans ägare var sjuk. Dressyrjobbade honom uppe i byn, det gick asbäst fast han var lite cp men haha ;D

När jag kom hem såg jag på teve i typ hundra år hah. Han se nån skum film på ettan. Den hette "unfaithful" :)

Nu orkar jag inte skriva mer. Ikväll blir det innebandycup i gammelstad. Efter det vet jag inte riktigt vad som händer, den som lever får se !



random bild från google

kyss/s

Kommentarer
Postat av: Bloppis

Kolla in min bloppis! Kläder och skor från Have2have, Nelly.com osv.

2012-03-31 @ 17:57:01
URL: http://gustafssonsbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback