' jajaj

2012-07-04 @ 01:15:29
Tjeena jag vet att jag inte har skrivit på 1000000 år men jag har inte haft något att skriva om så de har känts lite onödigt. Men jag sommarjobbar i stan hos min kusin och hans kompis som äger glasskiosken utanför shopping! Hör av er till mig så får ni veta mina tider så kan ni komma å få glass till ett mindre pris om ni är snälla :D

Har även startat en till blogg som kommer att handla om träning/kost för jag har bestämt mig att jag ska gå ner i vikt för jag är absolut inte nöjd med min kropp som den är. Dock kommer den att ha lösenord för jag kommer skriva ut min vikt i den och den vill jag verkligen inte att folk ska veta! Ska starta den typ ikväll men kommer nog inte skriva så speciellt mycket nudå eftersom det är kväll hahah! Men släng iväg ett meddelande på facebook så kanske du får lösenordet!
 
 
btw så suger nya designen på blogg.se
kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback