' wie

2012-01-26 @ 21:38:55
Anonym om ' hm:
Såg att du ville gå frisör? Vad har du för betyg nu:)?

Tjena du okända människa. Jag har 245 poäng vilket är 1 G 1 MVG och 15 VG:n (är inte säker om det är 15 men jag tror det iallafall)

Jag kommer dock kunna höja mig i typ tre eller fyra ämnen till MVG :D

Just nu sitter jag hos Eric och chillar. Han är på Maxi och köper godis. Jag sitter bara här och kollar runt på youtube åså!

Har haft dock en jättedålig dag :( Glömde min telefon och min sminkväska hemma. Sen så stannade bussen inte på Öhemmanet även fast jag tryckte på stopp. Sen blev mina naglar jättefula :( Wääh bara dåligt. Sen drömde jag att Stina (min svenskalärare) gav mig IG på alla delar i nationella provet. Sen fick Robin, Mattias och Markus MVG och de hade skrivit av mig :( Vaknade av att jag grät..

Jaja nu ska jag fortsätta lyssna på musik.


älskling <3

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback