' The Lincoln Lawyer

2012-01-01 @ 21:57:08
Sitter hos Eric och bara chillar. Gårdagen var otroligt lyckad.
For till Linnea typ tre. Innan de var jag på min farfars grav och tände ett ljus :)
Hos Linnea gjorde vi inte så mycket. Började med maten typ 4 och käkade vid 5. Vi gjorde kyklingsallad namnam :D
Sen började vi göra oss iordning för kvällen. Vid 9 kom min även min finaste dit och vi satt bara och lyssnade på musik och tog det lugnt.
Halv 12 bar det utåt för att kolla på alla raketer och träffa folk och hälsa dem gott nytt år. Kramade typ 100 pers och sa gott nytt år till dem haha. Var ute i stan till typ 2 och jag höll seriöst på att frysa ihjäl :o Det blev maxkäk som vanligt som fick avsluta kvällen haha <3

Skänker även en tanke till alla Ellas anhöriga som har fått se sin dotter/flickvän/bästavän avliden. Kram på er alla <3


mina älsklingar <33

kyss/s

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: tack! jo det har jag:)

2012-01-02 @ 01:17:21
URL: http://aasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback