' snart ny kategori

2012-01-11 @ 00:05:19
Eftersom jag har så himla dåligt internet så orkar jag knappt sitta och kolla runt på nelly.com ex. Men så snart vi har fått vårat internet fixat hade jag tänkt att jag ska lägga ut lite mer bilder på skor och kläder och sånt från olika hemsidor. Sånt jag tycker är fint och som jag gärna vill dela med mig av :D
Men somsagt tyvärr har jag så himla dåligt internet så det är inte kul att sitta och kolla på massa olika hemsidor för helt plötsligt lägger internet av och det är inte kul :(

Jaja nu ska jag sussa. Det vart alldeles för sent idag.. Har inte ens sovmorgon imorgon. Faaan haha :S
Juste var ju på stan i hm onsdags med Hanna. Då hittade jag ett linne från cheap monday, vit med svart text. Hittade även en vit enkel skjorta eftersom jag tror att jag har glömt min i malmö :( Eller någon utav mina kompisar som möjligtvis har sett min vita skjota med knyt där fram??????
Var även på stan i förrgår då jag jobbade ihop lite pengar här hemma.  Då köpte jag den guldglittriga toppen från Monkii (!!!!!!) jag som aldrig hittar saker därifrån. Men eftersom jag var med Hanna på stan förra veckan och hon gillar Monkii.
Hittade även två bikinitoppar från lindex. Sara + REA = SANT haha. Två stycken för sammanlagt 40 kr. Alltså 20 kr/st ! :D



bilden gör den dock inte rättvis





puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback