' :D

2012-01-14 @ 11:22:07
Tjena sitter i köket och har just vaknat typ.. Eller när där ljög jag. Jag vaknade för typ en timme sen, fett jobbigt :( Min bäbis ligger kvar och sover tror jag. Fast jag vet inte.. Han är sur iallafall, varför vet jag inte.. Tror han har samma morgonhumör som mig.. Okej tror inte jag vet!!!! Hhaha asså jag är övertrött och har ont i mitt finger FML.. Har typ sovit på de :o
Asså som Amanda alltid säger: nu sitter jag bara och ordbajsar. Och det är precis det jag gör haha..
Senare idag blir det match och sen blir det att fara ut till hålan till Mikaela och sova där :D:D Det blir brabra! Jaja ska se om surisen sover nu


fin pånihezd fast den e surhezd

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback