' bajsinternet

2012-01-10 @ 17:03:04
Asså har så jävla mycket problem med mitt internet så det är inte sant :(
Fixade klart årssummeringen igårnatt då jag inte kunde sova eftersom jag har fuckat mitt dygn haha..
Skolan idag var dryg, ska göra nån reflektion i svenskan av en bok som vi har läst innan jul.. Kul att man kommer ihåg 0.
Hoppades på att få träffa min bäbis efter skolan idag men så blir det ikket :( Har träning halv sju och kommer hem vid åtta. Då ska jag sovaaa!!! Hahah, det sjuka var ändå att jag inte var trött imorse när jag steg upp. Hade dock sovmorgon till 10 över 9 men ändå (:
Ska börja skriva på dendära reflektionen nu.. Höres sen



nyår

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback