' <3

2012-01-29 @ 02:49:12
Ligger i sängen med en sovande Mikaela brevid mig hihi.
Kvällen blev bra som jag väntat mig, först käka vi på Exotic, jag åt fyra små rätter å Mikaa å Daniel tog pizza haaha. Sen for jag till gammelstad och snackade med Eric ett tag medans Mikaela och Daniel chillade på och frös hehe ;)
Kom från gammelstad klockan elva och då gjorde jag ett till hål i Mikaelas öra haha fyfan vad läskigt det var :o
Vi har sett "Ett småkryps liv" fast hon somna efter typ 10 min.. Och hon skulle pront se den filmen hahah sötis

Jaja nu ska jag väl också sova antar jag :o

Justee!! Har lagt till en twitterknapp så ni kan börja följa mig på twitter.. Har inte skrivit mycket men haha ska väl börja nu snart :D



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback