2011 - texten

2012-01-10 @ 17:08:16
Jag har gruvat mig länge för detta men nu kommer det äntligen.. Som ni har väntat ;) not haha

Januari:
Kommer inte ihåg så mycket ifrån Januari. Nyår firades med Malin och Nora, det var väldigt trevligt då jag blev bjuden på mat av Mallan haha! Var med och tog hem guldet i nån futtsal cup, utan att sovit något alls på natten haha!
Var även med när Amanda färgade luggen blå :O Såg nån film på bio med Tove och Amanda "The Town" TROR jag att det var. Jag var även på en privatdressyrlektion tillsammans med Amanda. Då jag red Sammy och hos red Pigge. Det var första gången jag fick ner min älskling på tygeln. Dock var det -30 andra dagen.. Ruuuskigt kallt var det!
Var även jättemycket med Malin då.. Var mycket på hockeyn.


Februari:
Var på den första fotbollskonfaträffen, kul som fan. Dock fullföljde jag aldrig då jag tyckte det blev tråkigt haha.. Tattarhängde med Malin och Amanda på stan och hade världens härligaste kväll med min brud Amanda haha.
Det var grymt fint väder då så jag fotade en finfin bild på snön.

Mars:
Åkte skidor med skolan och frös som fan. Åkte slalom i kåbdalis å sög balle.  Köpte mina älskade adidasbyxor och mina älskade springbyxor <333333 Hejade på Luleå i slutspelet och började prata med Eric.

April:
Hade en helmysig kväll hemma hos Amanda då vi såg typ 100 filmer ute i hennes garage haha! Träffade min älskade Eric för första gången och bara chillade på.

Maj:
Maj var månaden med stort M, det var typ då jag började leva mitt liv haha.. Det började gå mot sommar och det första som hände var såklart valborg! Massa trevliga personer som förgyllde min valborg!  Årets första officiella chill var nu.
Tävlade även i hoppning och dressyr. Båda gick skit haha..
Köpte moppe som tyvärr stod rätt länge innan jag kirrade körkortet.
På min födelsedag var det födelsedagsfest hos Axel som var kul som faaaaaaan! Det såg ut att bli typ jordens tråkigaste dag, satt hemma hos Malin och lyssnade på musik efter lite firande med familjen. Men sen kom Alfred och Wille hem till Malin och då börjades det! Vi promenerade från Mallan till mig i sällskap med Wille å Affe. Sen styrdes stegen mot Axel där det var typ 100 pers haha nämen, mycketmycket fint folk var det där! Helt klart min bästa födelsedag någonsin!
Juni:
Juni började (nästan) med att det var skolavslutning. På kvällen var jag med Malin och vi var på gültza och pratade med massa fulla människor. När vi vaknade var det Malins födelsedag så vi firade den. På kvällen var det Club Nordic. Det var väl rätt roligt men det var sjukt lite folk.
Var även med Malin ute i hennes husvagn på Piteå havsbad och chillade på!  Jag gjorde min första uppkörning till moppen och började sommarjobba på Arcus.
Jag var också ute med Tove och Sune och deras båt och sov en natt på klubbviken.
Midsommarfirandet var kul och hundarna sprang nå så jävulst haha, jag har jättemycket bilder på det :D Var grymt mycket med Eric.  Hade"vem blir brunast i sommar" tävling mot Eric där jag vann, såklart. Dock hann den ju inte avslutas i juni men jag vann när den senare avslutades. Fast vem kunde ana något annat.. ;)

Juli:
Tog min första pussbild med Eric då jag var med han när han skulle vakta båtar haha :D Var även i Malmö hos min kusse under juli månad. Det var jääävligt najs, saknar det asmycket! Vi hann med att vara på tivolit i danmark, shoppa somfan och vara hos Augusts pappa ute på vischan. Det sög aphål dock men.. Hann vara med i UFF och PSG som gick sådär.. PSG gick bäst då vi kom till semifinal. Fick inte spela nåt då men.. UFF kom vi till kvartsfinal, spelade inte så mycket där heller!

Augusti:
Augusti började med Luleåkalaset, årets händelse typ haha ;) Forsatte sedan att jag och min älskade Eric blev tillsammans. Den 14 augusti 2011, ett datum jag alltid kommer att komma ihåg <3 Musikensmakt var det bästa tänkbara slutet på ett sommarlov. Det var jag, Lillan, Emmy och Emma som ägde hela gültza haha ;) Sen sov alla fyra i min säng hahah! Sen började skolan och mycket mer kommer jag inte ihåg haha!

September:
Det var mycket chill på ormberget under september. Tände även massa miniluftballonger för att hedra alla döda i krachen i ryssland. Däribland den svenska målvakten Stefan Liv :(
Jag var på länslagsträff med 96orna i ojebyn. Var på hockey och köpte lika mycket godis som Evalinn haha!
Tröck även igenom mitt andra hål som jag har i örat

Oktober:
Under oktober var jag i Umeå för att spela norrlandsmästerskapen. Typ det roligaste jag gjort på väldigt länge hhaha älskar mitt innebandylag! Jag uppfann Ester (min husmask) och köpte mina älskade skor <3333

November:
Firade haloween med mina brudar haha (lite sent men vafan) Och käkade tacos på skolan. Gjorde inte nå speciella saker faktist! Var mycket med Emmy och Lillan!

December:
Det hände inget speciellt under december faktist. Förutom på julen då jag fick min älskade dator! Och på nyår då jag var med mina brudar + Eric. Vilket resulterade i att jag fick ett så jävla underbart nyår med en underbar nyårskyss! Var även på lite hockeyresor till Skellefteå!

Om jag ska summera detta år då:
Det har varit ett väldigt bra och givande år. Mitt nyårslöfte är att satsa som fan på skolan för att komma in på frisör när jag börjar gymnasiet. Tror faktist jag kan klara det!
Augusti är en väldigt speciell månad för mig eftersom det var då jag och Eric blev tillsammans  :) Tänk, snart har vi varit tillsammans i fem månader hiih <3 Har även hunnit bråka och bli vänn med Malin igen, somvanligt då haha..
Detta blev ett väldigt långt inlägg men äsch. I nästa inlägg kommer alla bilder eftersom det blir väldigt grötigt att läsa annars

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback