' yäy

2012-02-03 @ 15:31:47
Tjena sitter i mitt rum å käkar godis hehe. Fick sluta typ en och en halv timma tidigare från HK:n, rääätt så skönt!
For till stallet typ halv fem för vi skulle bara ha teori. Smörjde sadlar och dampade haha.. Tänkte nyss fara och träna på det nya gymmet i shopping med mitt en månads kort som jag fått av ♥at. Men tydligen så gick det inte att använda de kortet där. Fan vad less, förstörde typ min dag seriöst.

Nu sitter jag och trixar med lite bloggdesignar för jag har ingenting att göra just nu :o
Hoppas att få vara med min bäbis sen när han är klar med nån bas eller nå haha..

Orkar inte skriva mer nu.



jetefin å utan smink å allt haha

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback