' long time ago

2012-02-08 @ 00:06:59
Tjenaree!! Sitter och tittar på mammor och minimodeller, det är ett jävligt sjukt program :o
Aja dagen då, först var jag på skolan och gjorde nationella läsförståelse. Det gick typ ändå bra hoppas jag! Efter skolan for jag till stan med Lillan å Kristin för att fixa Emmys present eftersom hon fyller år imorgon ;) Sen så for vi och solade och sen for vi hem till mig och fixade mitt hår! Det blev typ bra, lägger ut bilden imorgon :D
Imorgon efter skolan blir det att vara med mitt hjärta <3
Nu orkar jag inte skriva med måste plugga



kyss/s

Kommentarer
Postat av: ebba

Man tackar!! :D

2012-02-12 @ 19:21:04
URL: http://eebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback