' e <3

2012-02-14 @ 00:14:55
Har inte orkat skriva blogg. Har haft så mycket med skolan och allt. Men jag har inte hunnit göra speciellt mycket under tiden. Varit med Eric och varit i stallet haha ;)
Min älskade Sammy har fått flytta till privatstallet. Nu är han inte längre ridskolehäst.. Ska dock fortsätta rida honom som jag gjort innan. Fårse hur länge det blir. Men jag hoppas att jag ska få göra det tills jag inte vill det mer!
Har inte så mycket mer att skriva ska sova efter att ha jobbat på bokreflektionen i typ tre timmar usch.. Hann även med ett besök hos Katie :D

Idag är det ju alla hjärtans dag och det kommer väl "firas" med Eric. För idag är det nämligen sex månader sen jag och Eric blev tillsammans.


Alskar dig mest av allt <3

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback