we got the world

2012-12-10 @ 01:51:28
Tjenixen asså jag har inte skrivit på en vecka men har inte haft någon ork alls. Har troligtvis haft magkatarr så var hemma från skolan tisdag, onsdag (ledig måndag) var dock tvungen att kriga på torsdagen, det var ju derby ;) Luleå förlora men det var väl väntat :PPPPPP Fredagens ridning gick asbra. Hade Sammy då jag kände att jag inte hade någon ork att rida två hästar så red honom på lektionen. Två flugor i en smäll :D
Sen på fredagkvällen for jag till boden på festligheter. Åkte hem vid 12 och sen kom Daniel och vi chillade. Han drog typ halv fem hahaha.. Dagen efter var det dags för ö-vik med Eva-linn och hockey. Luleå förlorade på sudden men det var kul ändå, speciellt alla MODO fans som hetsade baki galler :D Kom hem från Ö-vik typ halv fyra, då gick jag direkt och sov haha.. Idag vaknade jag halv tre av att mamma väckte mig, då gick jag upp sen for vi till kallkällan och gick ut med en bekants hundar, dom e så söta ihihi :) Sendess har jag bara chillat och pratat i telefon med både Eva-linn och August. Imorgon blir det att kolla om det finns några resor till malmö på jullovet, hade varit underbart <3 Men nu ska jag sova för imorgon väntas det skola och frisör :D
 
 
kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback