' flåt

2012-12-04 @ 00:23:06
Asså sorry m8s fattar inte hur folk fortfarande kan kika in på min lilla blogg :o Är så sjukt dålig på att updatera :( Men det är ganska mycket nu. Har troligtvis fått magkatarr pga stress så det suger ju.. Gick från skolan i fredags efter lunch pga illamående, det höll i sig hela fredagen. På lördagen var det borta så for till skolan på öppet hus, det ägde. Sen for jag och Emelie till Hanna i råneå och chillade. Det ägde med haha. På lördagsnatten for jag till Eric och har sovit där tills idag. Var ute igårnatt på en nattprommenad i gammelstad i nysnön så det ägde :D'
 
Kom hem idag vid tre och sendess har jag bara varit hemma, druckit proviva, sett på svtplay från stockholm international horse show :D Nu ska jag sova snart tror jag. Imorgon blir det iväg till stan en snabbis för att lämna mitt årskort till Amanda som ska låna det eftersom jag inte ska på hockeyn imorgon då jag inte ens ska gå till skolan :(
 
Jaja nu orkar jag inte skriva mer..
 
 
puss på er flickor (och Matte)
 
Kyssss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback