'

2012-12-11 @ 19:22:22
Tjenare sitter just nu och spelar candy crush saga på telefonen hehe ;)
 
Gårdagen var bra, började 10 med engelska, sen gick jag jullan och emma och käkade kebabrulle :PPPP Sen färgade Larice mitt hår mörkare (samma färg som förra gången som gick ut efter typ två veckor.) Vi båda blev jättenöjda! Efter skolan for vi med klassen och mentorerna och bowlade, jag ägde ;)) Skoja jag sög men jag fick iallafall en strike! Sen på kvällen bokade jag malmöresa på jullovet! YESS bra de iallafall :D
 
Skolan idag rullade väl på, spelade badminton på idrotten. På nkn gjorde jag och Emma klart vårat arbete om HIV så vi fick sluta lite tidigare. Ingen träning idag då jag har ont i halsen :( Nu gör jag inget så måste försöka plugga till engelskaprovet imorgon som jag kommer faila på!
 
 
kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback