' mmmmm

2012-04-08 @ 00:05:19
Tjenis (penis) ligger hos Amanda och chillar medans hon duschar.. Det suger lite men äsch. Gårdagen var chill, jag satt och spelade my orse and me 2 hela dagen och klarade ut det på 'natten' (typ elva) innan jag gick och la mig.. Haha har typ blivit en tant som vakar 9 och går och lägger mig halv 12 :(:(
Idag har jag inte gjort något speciellt, ätit godis, gått ut med Ajax, sett teve, ätit godis, ätit mat och farit till Amanda.. Jag har inte ett interessant liv..
Imorgon kommer farmor på besök och då ska vi äta god mat och leta påskägg=MER GODIS!!!!!!!!!!!!!!!! Me gusta.
Nu orkar jag inte skriva mer
haha omg..
kyss/s

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok gör det

2012-04-08 @ 00:42:37
URL: http://mosansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback