' mm

2012-04-02 @ 17:22:47
Tjenareeee sitter bara och chillar och ska snart gå och byta om.. Idag på skolan var det engelskaprov och sen muckfoto senare på dagen. Bilderna kommer efter träningen för jag orkar verkligen inte hämta min kamera!

Igårnatt kunde jag inte sova så har inte sovit mer än tre timmar.. Jag är rätt slutkörd om man säger så.
Imorgon blir det att fara till stallet direkt jag slutar typ. Har bestämt mig för att cykla :o Det är en mil dit haha.. Jag börjar fundera på om jag har tagit mig vatten över huvudet. Jaja iallafall, min finaste Felicia följer med och fotar när jag rider min bäbis :D:D:D:D:D Yey äntligen får jag några ridbilder på honom :)

Nu orkar jag inte skriva mer



min älskade <3

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback