' mjau

2012-04-17 @ 00:25:33
Tjenare ligger i sängen och bara chillar. Ska precis slå av datorn då klockan är väldigt mycket och jag ska upp sju imorgon!

Dagen har varit chill började 10.20 och slutade 13.20 fast stannade kvar typ en timma på bilden och fixade klart lite där!
Sen drog jag till stan och lämnade tillbaka ett par byxor och laddade Erics busskort för jag har lånat det ett x antal gånger!
Sen for jag till farmor en snabb och hälsade på henne. Sen direkt var det typ träning men det sög för jag var asdålig plus att jag fick ont i min ljumske igen.. Det suger dolme..
Nu ska jag sova



det får bli en gammal jävel

kyss/s

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv: haha ja men hon hittade den på rean :D

2012-04-17 @ 17:17:28
URL: http://mmikaelalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback