' dioder osvosvosv

2012-04-26 @ 12:36:28
Tjenare sitter hemma och chillar men ska snart tillbaka till skolan. Hade glömt gympakläder imorse så for hem under lunchen och åt renskav :D Hade teknikprov idag. Tror det gick rätt bra faktiskt :D

Veckan har varit jääääävligt tråkig. Har inte gjort något roligt alls förutom i tisdags för då var jag till älskade Sammy och red ut honom barbacka en kortis.. Myyysigt fast såg en räv och var jätterädd för björnar så jag sjöng jättehögt och jättefult ;)
Ikväll är det hoppning på Sammy och sen på kvällen ska jag bara sova typ. Imorgon är det eng nationella uppsatsen. Fan vad jag är nervös seriöst :s

Nu orkar jag inte skriva mer



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback