' wääh

2011-09-04 @ 20:56:33
Sitter hos min bäbis å chillar medans han äter eller nå haha. I fredags efter ridningen så var det hem-duscha-gammelstad. Sov där. På lördagkväll så var det innebandycup i hallen. Asroligt. Vann en match och fick göra ett mål hihi :D Tyvärr hade vi en poäng för lite för att gå vidare :( Drog även förbi min bäbis en snabbis innan jag for å sov.

Idag var det väckning typ 8 -.- Käkade frukost sen till gammelstad å spela DM i fotboll. Vann en av tre matcher. Dock andra matchen var vi så himla bra, var inte värda att förlora :(

Har inte så mycket mer att berätta..



Har inga bilder eftersom jag inte är på min dator så tar en gammal <3

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback