<3

2011-09-14 @ 22:21:00
Äntligen, äntligen har jag hittat kärleken. På riktigt. Kär har jag varit en gång förut men den blev aldrig besvarad. Nu har jag äntligen hittat en kille som älskar mig lika mycket som jag älskar han.
Hans namn är Lars Eric Daniel Strömbäck och han är den finaste som finns.
Äntligen, äntligen har jag hittat kärleken. På riktigt. Kär har jag varit en gång förut men den blev aldrig besvarad. Nu har jag äntligen hittat en kille som älskar mig lika mycket som jag älskar han.
Hans namn är Lars Eric Daniel Strömbäck och han är den finaste som finns. Finns ingen som du, helt ärligt du är bäst <3 Är jag ledsen behöver jag bara tänka på dig och veta att du finns där så blir jag glad. Du är min bästavän och en utav den jag älskar mest på denna jord. 

När jag först träffade dig trodde jag aldrig att det skulle sluta såhär haha ne verkligen inte. Men saker och ting förändrades och den 14 augusti var den lyckligaste dagen i mitt liv. För exakt en månad sen var det första gången du sa de tre orden, de tre orden som jag aldrig fått höra i verkligheten av en kille. Går inte att bli lyckligare än att veta att killen man älskar, älskar en tillbaka <3 Finns inte ord att beskriva hur mycket jag tycker om dig, eller asså det kommer typ ta 100 år så jag tror att det räcker med tre ord som typ kan beskriva allt

Jag älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback