' men jag har tydligen skrattat mer än vad som anses vara bra

2011-09-12 @ 21:49:43
Sry att jag inte har bloggat nå men jag har inte velat sitta vid datorn då jag har haft ruskigt ont i ryggen. Har det fortfarande men inte lika illa som i fredags då.

Har haft friidrott på skogsvallen, suttit barnvakt och sovit över hos min bäbis. Allt detta i torsdags.
De ända jag gjorde på fredagen var att ligga hemma å ha ont, förutom skola såklart..

På lördagen var det att sova hos lillan som gällde. Var ute ett tag på ormberget med lite fint folk ! :)
Dock blev det inte att sova hos lillan utan hos min finaste älskling hihi busik hezd.

Söndagen blev bara chill hos min älskling. Plus att se "Armageddon" ahhha, båda satt å lipa som jag vet inte vad. Väldigt gulligt det måste sett ut hahah <3

Idag var det bara skola som gällde. Imorgon blir det massage å hoppas att smärtan försvinner!

Aja ska inte skriva mer



en utav det finaste jag har !

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback