' always on my mind

2011-09-01 @ 23:14:40
Tjah sitter på skype med en väldigt fin <3

Träningen igår var typ najs, dock så var jag så sjukt trött så det gick inte. Fick iallafall träffa min Alexandra så dagen blev bra ändå :D

Idag har jag bara varit i skolan. Sen när jag hade varit hemma ett tag så kom min finis å besökte mig en snabbis innan jag drog till porsön å kicka lite boll, blev en vinst med 2-0. Dock så spelade jag inte så mycket pågrund av min hals och min ljumske :)
Imorgon blir det skola å sen stall. Sen blir det att dra sig mot gammelstad för en övernattning. På lördag blir det även att spela innebandycupen i gammelstad med lite fint folk :D 

Har inte så mycket mer att säga, måste sussa nu



finis

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback