' alla vill ha cash å nu håvar dom in

2011-09-19 @ 00:35:27
Sitter å lyssnar på fin musik och bara tar det lugnt. Helgen var den bästa på länge. 

Efter ridningen i fredags så kom min finaste Eric till mig å vi bara chilla. Han sov såklart hos mig :D På lördagen så drog han vid två för han skulle typ till kh å se sin bror spela. Då gick jag å sov sen var det duschen-fix-stan. 
Chillade hos Lillan innan vi drog till Ormberget å grilla åde :) Väldigt najs. Träffade även min bäbis där, kvällen slutade med att Lillan å Emmy drog hem. Emma var med Johan å Erik och jag var med Eric och hans kompis Robert. Vi satt bara vid elden och myste på. 

Sen gick vi från ormberget till Max å käka hehe. Asnajs. Efter det så tog vi nattbussen hem till mig och sov.
Vaknade typ 10 å då typ satt vi vid datorn å så. Gick och sov igen vid typ tre hah. Jag sov till fem. Då for jag till stan och hämtade min moppe. Då jag inte fick tag på Lillan så for jag hem utan min väska. 
Jag gjorde mat till mig och Eric sen. Efter vi käkat drog jag till stan för att hämta min väska hehe. 
Han for hem halv 11, sendess har jag bara suttit vid datorn. Tror att jag ska börja röra mig mot sängen snart. Det har varit en väldigt lång helg, men ack så underbar <3 

Väldigt långt inlägg. Guldstjärna till den som orkar läsa allt



puss flickor <3

kyss/s

You sit in the bathroom and you paint your toes
I sit on the bed right now and I sing you a song
It's not always easy, but somehow our love stays strong
If I can make you happy, then this is where I belong

And I'd just like to say
I thank god that you're here with me
And I know you too well to say that you're perfect
But you'll see, oh my sweet love, you're perfect for me

I know all your secrets, and you know all of mine
You're always here to hold me up when I'm losing my mind
I wish that I was stronger so that I had more to give
I'll share everything I have and we'll find a way to live

And I'd just like to say
I thank god that you're here with me
And I know you too well to say that you're perfect
But you'll see, oh my sweet love, you're perfect for me


Even after all this time, nothing else I ever find
In this whole wide world can shake me like you do
Its true that something so sublime that there aren't words yet to describe
The beauty of this life I've made with you

And I'd just liek to say
I thank god that you're here with me
And I know you too well to say you're perfect
But you'll see oh my sweet love you're perfect for me
And I know you too well to say you're perfect
But you'll see of my sweet love you're perfect
Oh my love I swear you're perfect 
Yes I promise, you're perfect for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback