' wäääähhh

2011-10-12 @ 15:16:32
camilla
alltså, jag läste dedär på blogresponse om att du är fet, inte står för vad du väger, att du behöver banta blablabla. är det ett skämt eller?! fan vad arg och less jag blir!!!!!! du har mycket muskler i benen för att du TRÄNAR?! muskler väger mer än fett, det borde ALLA veta!! don't change yourself, du är superduperfin precis som du är lillis!!!!!!

Haha naw

Inte orkat skriva på jättelänge för jag har typ suttit 0 vid datorn. Norrlandsmästerskapen var askul, fick brons! Även hunnit vara med min finaste pojke! <3
Å imorgon far jag och Evalinn till skeå å kollar hockey. TAGGAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!111111oneoneone1!!!11111
Plus att jag längtar till nyår somfan..

Aja, idag ska jag träna även fast jag inte orkar. Ska kanske även vara med Daniel :D

Orkar inte skriva nåmer ska typ dra en pn



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback