' I'd search forever just to bring you home

2011-10-04 @ 16:57:27
Sitter i telefon med min finaste och pluggar. Har inte orkat skriva på aslänge för hela helgen spenderades hos Eric. I fredags var vi å käkade på pastabacken hihi. Igår var jag en stund med Eric och sen blev det sjukgymnasten och efter det träning. Dock var träningen den sämsta jag någonsin har genomfört.. Var så sjukt okoncentrerad å dampade bara runt. 
Efter träningen blev det bara att sätta sig vid datorn och plugga teknik. Dock hann jag med att dampa asmycket med eva på msn haha..

Började 10 idag på bergnässkolan. Där hade vi orientering i finfint spöregn ;) Klarade alla 20 kontroller på ca två timmar. Dock gick jag hela vägen nästan för jag hade ont lite överallt!
Taggar sjukt mycket tills vi ska till Umeå med innebandylaget för att spela norrlandsmästerskapen på fredag :D:D

Aja måste verkligen skriva klart tekniken nu.





älskade lag <3

Kyss/s

Kommentarer
Postat av: camilla

alltså, jag läste dedär på blogresponse om att du är fet, inte står för vad du väger, att du behöver banta blablabla. är det ett skämt eller?! fan vad arg och less jag blir!!!!!! du har mycket muskler i benen för att du TRÄNAR?! muskler väger mer än fett, det borde ALLA veta!! don't change yourself, du är superduperfin precis som du är lillis!!!!!!

2011-10-07 @ 21:59:27
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback