' you don't know a thing about me

2011-11-09 @ 22:38:26
Tjenare, sitter och "pluggar" till tyskaprovet imorgon. Aka kollar på en massa fina kläder som jag vill ha bums!



bla dessa snyggingar från www.karmah.se :D
Sen typ tusen plagg från Nelly.com men det kommer nog inte bli. Pank som jag är! Kanske kan få min bästa mor att köpa dom till mig :D

Med tanke på att jag typ pluggat noll och vi har prov imorgon känner jag att torsdagssjukan håller på att drabba mig hah. Skämt å sido. Nu måste jag nog försöka få något gjort innan någon dödar mig. Hörs troligtvis imorgon

kyss/s

Kommentarer
Postat av: sofia

tack vad snäll! du är himla fin du med :)

2011-11-10 @ 11:24:11
URL: http://esofiak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback