Utkast: Nov. 30, 2011

2011-11-30 @ 17:59:46
Anonym om 10 fakta om mig: varför är dom pinsamma för?

Jag tycker bara att de e pinsamma. Säger fel saker i fel tillfälle, försöker alltid vara rolig när man har kompisar osv.

Jaja. Var i skeå igår å kolla hockey. Det var fett najs haha, vinst på straffar och enkel seger mot klacken ;)
Kom hem typ 12 igår och slocknade direkt, skönt! Hade bara slöjd och mentorstid å började 9.10 och slutade 11.15 :D

Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och vid fyra far jag till stallet. Funderar på att dra en PN men får se om det händer. Måste iallfall gå och äta nått snart tror jag! Efter stallet blir det att träffa finaste Eric.
Imorgon är det bortamatch mot Boden IF. Efter det skyndar jag och Eva hem till Coop Arena och ser typ de sista två halvlekarna av LHF-DIF.
Efter hockeyn blir det att fara till Emmy å vara med fint folk!
Ska fortsätta göra en partylista nu.



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback