' polismördaren

2011-11-21 @ 21:53:03
Först måste jag börja med att säga att jag blir så himla glad av alla fina kommentarer jag får om hur söta jag å Eric är hihi <3

Helgen vart ganska lyckad iallafall, i fredags sov jag med min bäbis och på lördagen var det hockey. Blev även att vara med några fina på bergnäset. Lördagen slutade dock i kaos som utreddes på söndag eftermiddag så var lite fundersam däremellan. På söndagen blev det även att stå i garderoben när det var nå dansgrejs. Blev även att käka på Max hehe (a)

Helgen avslutades dock bra, min älskling kom på besök å vi bara mös på.
Idag var jag hemma från skolan då jag typ inte hade nån ork + huvudvärk på de, usch. Har bara legat i sängen hela dagen och kollat en gammal Beck, den hette Polismördaren. Den var väl bra men tycker att nya Beck är mycket bättre!

Även skrivit klart min krönika. Den blev svindålig BLÄÄ.
Usch orkar inte skriva mer nu, klagar typ bara ahha



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback