' less

2011-11-12 @ 14:31:33
Asså jag blir så jävla less när folk håller på att hacka ner på mig för att min kille sitter å drygar med alla på fb. Det är väl förfan inte mitt fel. 
En till sak jag åxå blir less på är folk som säger att jag ska göra slut med min pojkvän för att alla hatar han. Men va jag älskar ju han? Det är ju inte ni som är tillsammans med han utan det är jag. Och som en klok vän sa till mig "huvudsaken är att han är snäll mot dig". Och det är så jävla rätt. För han är inte dum mot mig, han kallar mig inte fula saker eller nånting. Han är världens gulligaste. Han ni tänka er det haha Eric Strömbäck är världens gulligaste kille, och han är min! Jag älskar han och kommer alltid att göra det. Tänker inte göra slut med han för att nån säger det till mig, de är säkert bara avundsjuka för att jag har världens finaste kille hihi <3


loveu

kyss/s

Kommentarer
Postat av: Felicia Fredriksdotter

men vafan, ni är så söta <3

2011-11-12 @ 14:45:58
URL: http://feliciafredriksdotter.blogg.se/
Postat av: Clara-Maria

Åh så gulligt!!

2011-11-20 @ 16:58:05
URL: http://claramaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback